Home   |   Harta site     

Complex Locuinte Protejate Craiova Nord




Sef centru: Dragomirescu Virgil

1. Locuinta Maxim Protejata pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati « Primaverii »
2. Locuinta Maxim Protejata pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati « Floresti »

 
1. Locuinta Maxim Protejata pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati « Primaverii »
 
Adresa: Craiova, Aleea Primaverii nr. 14
 Telefon: 0251/468.106
  
2. Locuinta Protejata « Floresti »
 
Adresa: Craiova, str. Floresti nr. 3
 Telefon: 0251/468.018

 

- Scopul serviciilor sociale:

Scopul serviciilor sociale  Locuinta Maxim Protejata pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati “Primaverii” si Locuinta Maxim Protejata pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati “Floresti” este asigurarea gazduirii si realizarea unor activitati corespunzatoare nevoilor individuale specifice ale persoanelor adulte cu dizabilitati, la sediul centrului de zi, in spatiu liber, sau, dupa caz, in locuinta, pe perioada determinata, in vederea pregatirii pentru viata independenta.

 

- Activitati si functii

Principalele functii ale serviciilor sociale sunt urmatoarele:

a) de furnizare a serviiilor sociale de interes public general/local, prin asigurarea urmatoarelor activitati:

  1. reprezentarea furnizorului de servicii sociale in contractul incheiat cu persoana beneficiara/reprezentantul legal, dupa caz;
  2. activitati de informare si consiliere sociala;
  3. consiliere psihologica;
  4. activitati de abilitare si reabilitare;
  5. activitati de ingrijire si asistenta;
  6. dezvoltarea/consolidarea deprinderilor de viata independenta;
  7. activitati de imbunatatire a nivelului de educatie/pregatire pentru munca;
  8. activitati privind implicarea beneficiarilor in viata sociala si civica a comunitatii.

 

b) de informare a beneficiarilor, potentialilor beneficiari, autoritatilor publice si publicului larg despre domeniul sau de activitate, prin asigurarea urmatoarelor activitati:

  1. realizarea de materiale informative;
  2. facilitarea accesului persoanelor interesate de a cunoaste conditiile de locuit si de desfasurare a activitatilor si serviciilor, daca exista locuri disponibile, in baza unui program de vizita;
  3. elaborarea de rapoarte de activitate.

 

c) de promovare a drepturilor beneficiarilor si a unei imagini pozitive a acestora, de promovare a drepturilor omului in general, precum si de prevenire a situatiilor de dificultate in care pot intra categoriile vulnerabile care fac parte din categoria de persoane beneficiare, potrivit scopului acestuia, prin asigurarea urmatoarelor activitati:

  1. asigura beneficiarilor asistenta si suport in cunoasterea si exercitarea drepturilor lor;
  2. promoveaza si ia masuri pentru pevenirea si combaterea oricaror forme de tratament abuziv, neglijent, degradant, asupra beneficiarilor;
  3. utilizeaza mijloace de informare si comunicare corecte, transparente si accesibile.

 

d) de asigurare a calitatii serviciilor sociale prin realizarea urmatoarelor activitati:

  1. elaborarea instrumentelor standardizate utilizate in procesul de acordare a serviciilor; 
  2. realizarea de evaluari/reevaluari periodice a serviciilor prestate;
  3. dezvoltarea, planificarea, implementarea si imbunatatirea permanenta a  activitatilor desfasurate in cadrul locuintei;
  4. masurarea gradului de satisfactie a beneficiarilor.
  5. exercitarea controlului managerial intern, in conditiile legislatiei in vigoare.

 

e) de administrare a resurselor financiare, materiale si umane ale locuintei prin realizarea urmatoarelor activitati: 

  1. intocmirea unui proiect de buget care sa reflecte nevoile locuintei; 
  2. solicitarea dotarilor necesare bunei functionari a locuintei; 
  3. solicitarea resurselor umane in functie de serviciile furnizate si legislatia in vigoare;
  4. intocmirea fiselor de post ale angajatilor;
  5. evaluarea performantelor individuale ale angajatilor;
  6. elaborarea propunerilor de formare profesionala.